جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

هوالامخزن الاسرار


1. گفتن چند جور است . یکی اینکه با تن صدای معمولی حرف می زنی . یکی دیگه اینکه محکم  حرف می زنی . و ......

و نوع مطلوب من  یواشکی حرف زدن .

وقتی یواشکی یا در گوشی حرف می زنی یعنی فقط تو را محرم شنیدن می دانم نه بقیه را . یعنی تو مهمی و نزدیک  . یعنی تو ((باید)) بدانی. یعنی  نفس من حرمت دارد و تو آنقدر محترم هستی که از نزدیک ترین فاصله صدایم  را بشنوی .

خدایا حالا می فهمم چرا امام سجاد(ع)  با سجده در برابرت تو را می خواند.

سجده بهترین حالت حرف زدن با خدایم است.. انگار دستم بر شانه های خداست و  کنار گوشش  حرف می زنم ، گریه می کنم ، گلایه می کنم و عجیب تر اینکه گاهی می بینن من در سجده می خندم . من که عادت دارم  به هنجار شکنی بگذار اینبار هم فکر کنن این چه مدل عبادت است ؟ دخترک پاک دیوانه شده .

مهم این است من حالم خوب باشد.


 

2. نگاهت چون آتشی افتاده بر نی زار، شرر می زند   بر جانم

 رحمی کن و  حرفی  بزن.

حیف است سوختن من .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.