جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

بسم الله

سلام 

باید می نوشتم .

رودها متوقف نمی شوند فقط می توان مسیرشان را تغییر داد. نمی توانم ننویسم فقط می شه جای دیگه ای  بنویسم. 

هیچ کس از نزدیکانم از اینجا خبرندارد فعلا 

مگر خیلی خاص باشند که  فعلا به کسی نگفته ام 

علی ایحال نوشته های قبلی رو اینجا میارم 

حال عجیبیه  

مثل خریدن خونه جدید

یا دوستی تازه داشتن یا هر چی 

حال عجیب و خوب

آماده میشوم 

دوباره 

برای زندگی کردن 

اعتراف می کنم من به این راحتی ها عزمم جزم نمیشه ولی وقتی که اراده کنم هیچ چی مانع نمیشه 

اما استارت اراده به انگیزه نیاز داره 

من فقط باید دلم انگیزه داشته باشه تا دوباره شروع کنم برای هر کاری

تمام آدم هایی که می تونن  به من انگیزه تزریق کنن رو دوست دارم و بقیه رو بیرون می ریزم 

دوباره داستان می نویسم 

روایتی دراماتیک  

اصلا اینجا هر چی دوست دارم می نویسم بدوووووون   هر گونه خود سانسوری 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.