جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

جعبه یواشکی ها

با همچون تویی قصه ها توانم نوشت ... (شاملو)

چند مورد یاد آوری

  1. 

اومدیم اداره که کار کنیم به ساده ترین زبان 

بنا به هر دلیلی

یا نیاز اجتماعی یا نیاز اقتصادی یا هر چی اصلا 

همکار محترم  نمی دونه اینجا از ساعتهایی که برای خانواده مون هست  بیشتر در کنار هم هستیم .؟؟

همکار محترم نمی دونه اینکه هرکی یه فرهنگ داره قبول ولی باید با استاندارد رفتار کرد تا تداخل رفتارهای فرهنگی  مشکلی  ایجاد نکنه ؟ 

همکار محترم لطفا مراعات کن . 

2. دیشب اصلا معده درد من اونقدر زیاد نبود که اون همه گریه کنم . دلم پر بود . بابا متوجه شد . درگوشم گفت  به جز دل درد دیگه چی شده ؟ 

3. باید قرار های دوستانه را دوباره بزارم . باید ببینمشون . 

4. باید سر کلاس های این ترم خوش اخلاق تر باشم . 

با این همه بد اخلاقی چه طور باز هم میرن درخواست میدن که اگه من نباشم ترم جدید رو ثبت نام نمی کنن؟؟؟ چه قدر نسل جدید متفاوت شدن . و البته یه قند تو دلم آب میشه که نگووووووووو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.